newsletter program pre stálych zákazníkov





Skupinový telocvik

Aerobik

Pravidelné cvičenie na kardiovaskulárny systém dokázateľne pomáha znižovať riziko srdcových chorôb, znižuje krvný tlak, pomáha redukovať hmotnosť a znižuje riziko veľkého množstva chorôb, Navyše pomáha urýchliť telesný metabolizmus, Na precvičenie kardiovaskulárneho systému je nevyhnutné využívať veľké svalové skupiny, Aerobik používa tanečné pohyby a rytmické krokové sekvencie priamo zamerané na veľké svalové skupiny tela, ktoré vzápätí precvičujú srdce a dýchací systém, Všetky hodiny fitnes začínajú zahriatím sa a strečingom, po ktorých nasledujú intenzívnejšie cvičenia, Hodiny končia cvikmi na uvoľnenie s následným strečingom.

Typ: Wellness, Prevencia
Účinok: energizujúci, zoštíhľujúci
Čas procedúry: 30 - 60 minútový
Lekársky predpis: nie
Kde je dostupný?

Aqua fitnes

Vodný fitnes sa od rehabilitácie vo vode (Viď Fyzioterapia: Rehabilitácia vo vode) líši tým, že sa zameriava nielen na pohyblivosť, ale aj ohybnosť a rehabilitáciu, V tomto prípade sú do cvičenia zapojené veľké svalové skupiny a ich precvičovanie pomáha zlepšiť kardiovaskulárny systém ľudského tela, Pravidelné cvičenie na posilnenie kardiovaskulárneho systému dokázateľne zmenšuje riziko srdcových chorôb a znižuje krvný tlak, pomáha pri redukcii hmotnosti a znižuje riziko výskytu veľkého množstva chorôb, Aqua fitnes využíva odpor vody na precvičenie tela a zároveň účinky minimálnej záťaže na kĺby, Navyše zlepšuje kardiovaskulárnu kondíciu organizmu, Často sú do cvičebných hodín zaraďované tonizačné cvičenia svalov, pri ktorých sa používajú pomôcky založené na využití vody, Všetky fitnes programy začínajú zahriatím sa a strečingom, po ktorých nasledujú intenzívnejšie cvičenia, Hodiny končia cvikmi na „vychladnutie“ a vývinovým strečingom.

Typ: Wellness, Prevencia
Účinok: protistresový, energizujúci, zoštíhľujúci
Čas procedúry: 20-30 minútový
Lekársky predpis: nie
Kde je dostupný?

Joga

Slovo „Joga“ znamená v sanskrte, jazyku starovekej Indie, kde cvičenie vzniklo, „spojenie“, Ide o spojenie mysle, tela a ducha, Veľa ľudí si myslí, že joga je strečing, ale joga je v skutočnosti o vytvorení rovnováhy v organizme prostredníctvom rozvoja tak sily ako aj ohybnosti, To je dosiahnuté prostredníctvom série pozícií, z ktorých každá má špeciálne fyzické účinky, Tieto pozície môžu byť vykonávané v rýchlom slede, vytvárajúc pomocou pohybu v tele teplo, alebo pomaly tak, aby zvyšovali výdrž a zlepšovali rovnováhu, Hodiny jogy zahrňajú inštruktáž o dýchacích technikách alebo meditácii.

Typ: Wellness, Prevencia
Účinok: protistresový, energizujúci, zoštíhľujúci
Čas procedúry: 60-75 minútový
Lekársky predpis: nie
Kde je dostupný?

Pilates

Joseph Pilates vytvoril svoj koncept v Anglicku, kde bol internovaný počas Prvej svetovej vojny a založil ho na princípoch jogy a Tai Či (Viď: Joga, Tai Či), Počas práce v nemocnici začal vyvíjať rehabilitačné zariadenie na pomoc svojim pacientom, Napríklad vyberal pružiny s matracov a upevňoval ich tak, aby vytvárali odpor, Pilates sa cvičí hlavne na žinenkách, niekedy s pomocou špecializovaného zariadenia, ktoré bolo od čias pôvodných pružín z postelí zmenené len minimálne, Pri poctivom precvičovaní má systém Pilates početné účinky, vrátane zvýšenej kapacity pľúc, sily, ohybnosti, držania tela a rovnováhy, Rovnováha a kontrola vyučovaná prostredníctvom cvičení Pilates pomáha vo všetkých oblastiach vášho života, Jeho metódy sú tak úspešné, že ich v súčasnosti využívajú všetky typy ľudí, od tanečníkov baletu až po hráčov rugby.

Typ: Wellness, Prevencia
Účinok: energizujúci, zoštíhľujúci
Čas procedúry: 30-60 minútový
Lekársky predpis: nie
Kde je dostupný?

Power Plate

PowerPlate je revolučne nová technika cvičenia, ktoré sa dá použiť na každom stupni zdatnosti. Tým, že na vyváženie vibrácie využíva hmotnosť tela, nezaťažuje kĺby a znamená skutočný prelom vo fitness aj v liečebnom telocviku. Vďaka kombinácii rôzneho držania tela a pozícií, svaly vyvažujú vibráciu, čím sa zlepšuje ich statická sila. Je to vynikajúci spôsob cvičenia pre hostí s problémami pohybového ústrojenstva. Priaznivé účinky:
- posilňovanie svalov
- tvarovanie postavy
- zvyšovanie pohyblivosti a pružnosti
- zlepšenie koordinácie a udržania rovnováhy
- zlepšenie hustoty kostí
- regulácia hladiny niektorých hormónov
- stimulácia lymfatického systému

Typ: Wellness
Účinok: zoštíhľujúci
Čas procedúry: 20 minútový
Lekársky predpis: nie
Kde je dostupný?
Česká republika

Severská chôdza

Severská chôdza je odvodená z bežeckého lyžovania a jej princíp je založený na používaní dvoch špeciálne navrhnutých chodeckých palíc, Do cvičenia sa zapája aj horná časť tela, čím dochádza v porovnaní s bežnou chôdzou k intenzívnejšiemu srdcovému cvičeniu, Na druhej strane však vďaka používaniu palíc necítite, že tak intenzívne cvičíte, teda máte nižší „vnímaný podiel námahy“, Cvičenie prevedie svaly horných končatín, ramien, hrude a chrbta cez plnú škálu pohybov a preťahuje svaly, ktoré sú často napnuté, Palice sú zároveň dobrou oporou a poskytujú stabilitu hosťom, ktorí majú problémy s rovnováhou, kolenami či dolnými končatinami.

Typ: Wellness, Prevencia
Účinok: protistresový, energizujúci, zoštíhľujúci
Čas procedúry: 60-120 minútový
Lekársky predpis: nie
Kde je dostupný?

Step aerobik

Pravidelné cvičenie na kardiovaskulárny systém dokázateľne pomáha znižovať riziko srdcových chorôb, znižuje krvný tlak, pomáha redukovať hmotnosť a znižuje riziko veľkého množstva chorôb, Naviac pomáha urýchliť telesný metabolizmus, Na precvičenie kardiovaskulárneho systému je nevyhnutné využívať veľké svalové skupiny, akými sú napríklad nohy, Step aerobik je založený na tomto princípe a kombinuje tradičné aerobické pohyby (Viď: Aerobik) s malými krokmi na „stepper“, So zlepšenou kondíciou sa môže výška týchto „schodov“ postupne zvyšovať, Step aerobik je obsiahle aerobné a kardiovaskulárne cvičenie a preto sa odporúča len osobám s dobrou kondíciou, Všetky hodiny fitnes začínajú zahriatím sa a strečingom, po ktorých nasledujú intenzívnejšie cvičenia, Hodiny končia cvikmi na uvoľnenie s následným strečingom.

Typ: Wellness, Prevencia
Účinok: energizujúci, zoštíhľujúci
Čas procedúry: 30-60 minútový
Lekársky predpis: nie
Kde je dostupný?

Tai či

Tai Či, v podobe v ktorej sa dnes praktikuje na západe, je kombináciou pohybovej formy jogy a meditácie, V cvičení Tai Či sa využíva množstvo takzvaných „pozícií“ (tiež nazývaných „skupiny“), ktoré sa skladajú z množstva pohybov, Veľa z týchto pohybov bolo odvodených od pohybov z bojových umení a z prirodzených pohybov zvierat a vtákov, Tieto pohyby sa vykonávajú pomaly a elegantne, s hladkými a rovnomernými prechodmi medzi pohybmi, V čínskej filozofii a medicíne existuje koncept „Či“, životodarnej sily, ktorá je zdrojom energie tela, Cieľom Tai Či je udržiavať túto Či energiu v tele a tak zlepšovať zdravie a vitalitu, Ďalším cieľom je vybudovať si pokojnú myseľ, ktorá sa dokáže sústrediť prostredníctvom presného vykonávania cvikov Tai Či.

Typ: Wellness, Prevencia
Účinok: protistresový, energizujúci, zoštíhľujúci
Čas procedúry: 60-75 minútový
Lekársky predpis: nie
Kde je dostupný?
Danubius Hotels Group
Google+ Youtube Twitter Flickr Instagram
Naposledy
prehliadané
 
X